Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

ΑΡΗΣ ΣΟΪΛΕΔΗΣ


Προπερσι έγινες μέλος της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού και φέτος είσαι με την πρώτη ομάδα στο Ζέεφελντ. Πώς βιώνεις την αλλαγή;
Είναι τρομερή εμπειρία για μένα. Οταν τελειώσαμε τη χρονιά με τους Νέους, μας έδωσαν ρεπό για 30 ημέρες και κάποια στιγμή με πήραν στο τηλέφωνο και μου είπαν να προσέχω το κινητό μου γιατί θα με ειδοποιήσουν να κατέβω στην Αθήνα. Ημουν στη Χαλκιδική και γύρισα στη Θήβα, είχα ετοιμάσει τα πράγματα και περίμενα. Με πήραν και βρέθηκα με την πρώτη ομάδα. Είναι πολύ ωραία εδώ.
Είναι καλό για σένα που έχεις και συμπαίκτες από την ομάδα Νέων και πώς σε υποδέχτηκαν οι μεγάλοι;
Με τον Βασιλόγιαννη και τον Νικλητσιώτη γνωριζόμαστε από την Εθνική. Τα άλλα παιδιά τα γνώρισα στον Ολυμπιακό. Με όλους μιλάμε, αφού είναι εξαιρετικό το κλίμα.
Με την εμφάνισή σου στο φιλικό, όλοι πλέον σε χαρακτηρίζουν ως τον «μικρό Τζόλε». Πώς αισθάνεσαι για αυτό;
Τι να πω για τον Τζόλε. Αν έρθεις στο δωμάτιο μου θα δεις ότι ακόμη έχω τον Τζόλε σε αφίσα. Από μικρός είχα τρέλα μαζί του. Τον θαυμάζω σαν παίκτη, μας βοηθάει πολύ, μιλάει με όλα τα παιδιά. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα ήμουν στην ίδια ομάδα με τον Τζόλε. Βέβαια, μέσα μου σκέφτομαι την παρομοίωση με τον Τζόρτζεβιτς. Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα, γιατί είναι ένα μεγάλο όνομα ο Τζόρτζεβιτς. Σύγκριση δεν υπάρχει από τώρα, είμαι μικρός ακόμη για να κάνω τα πράγματα που έχει κάνει. Θα προσπαθήσω να του μοιάσω.
Η απουσία πολλών παικτών σάς έβαλε στην ομάδα. Εχεις σκεφτεί με την παρουσία σου στην προετοιμασία το ενδεχόμενο να πείσεις τον Βαλβέρδε να σε κρατήσει και για τη συνέχεια;
Μπορεί να ήρθαμε για να συμπληρώσουμε την αποστολή, αλλά ο προπονητής ασχολείται μαζί μας, μας υπολογίζει και μας εμπιστεύεται. Μου είπαν ότι πήγα καλά στο φιλικό, γιατί δεν κρίνω εγώ τον εαυτό μου, με κρίνουν οι άλλοι. Αυτό που θέλω είναι να συνεχίσω να δουλεύω στις προπονήσεις και να δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ. Για να παραμείνω στην πρώτη ομάδα. Θέλω να δείξω στις προπονήσεις, αλλά και στο φιλικό που απομένει να δώσουμε εδώ, ό,τι καλύτερο μπορώ για να κρίνει ο κόουτς ότι πρέπει να με πάρει στην Ολλανδία.
Πόσο επικίνδυνο θεωρείς πως είναι για ένα παιδί της ηλικίας σου η ξαφνική δημοσιότητα; Πολλοί νεαροί παίκτες «καβάλησαν το καλάμι» και χάθηκαν.
Δεν με επηρεάζουν αυτά, δεν με απασχολούν τι γράφουν οι εφημερίδες, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό σε μένα. Θα είμαι αυτός που ήμουν και θα συνεχίσω κανονικά. Ισα ίσα που αυτό μου δίνει ώθηση για να πάω καλύτερα.
Τι σου λένε οι φίλοι σου και ο πατέρας σου για την παρουσία σου στην πρώτη ομάδα;
Μου στέλνουν μηνύματα του στυλ ''έλα, ρε Τζόλε'', μου κάνουν πλάκα. Ολοι μου ζητάνε αυτόγραφα και φανέλες. Με τον πατέρα μου μιλάω συνεχώς. Δεν μου λέει ποτέ τα καλά. Με πήρε μετά το παιχνίδι και μου είπε ''στο επόμενο παιχνίδι να έχεις θράσος να κάνεις και σουτ, μη φοβάσαι''. Σίγουρα μου είπε πως πήγα καλά, αλλά επίσης ότι έκανα εκείνο το λάθος και το άλλο.
Πώς έζησες πέρυσι όλη την ιστορία της μεταγραφής σου στον Ολυμπιακό;
Μιλούσαμε με κάποιον κύριο από την ομάδα που μεσολάβησε για να έρθω στον Ολυμπιακό, υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τον πρόεδρο της ομάδας, εγώ δεν ήξερα τίποτα. Από μικρό παιδί, από πέντε χρόνων μπήκα στη ''Θύρα 7''. Για μένα αυτό ήταν μεγάλο όνειρο, δεν μπορούσα καν να το φανταστώ ότι με θέλει ο Ολυμπιακός. Ειδικά όταν πάτησα το πόδι μου στο Καραϊσκάκη και έπαιξα τον πρώτο μου αγώνα, στον τελικό του Σούπερ Καπ, τρελάθηκα. Είναι κάτι ξεχωριστό για μένα, είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στον Ολυμπιακό.
Πώς αντέδρασες όταν έμαθες πως θα παίξεις στο Σούπερ Καπ;
Την προηγούμενη ημέρα του αγώνα με είχε πιάσει ο κ. Λεμονής και μου είπε ''αύριο ξεκινάς''. Νόμιζα ότι μου έκανε πλάκα. ''Ξεκινάς βασικός'' μου είπε. Αρχισα να ιδρώνω εκείνη την ώρα, μου λέει ''θα παίξεις αριστερό χαφ, ετοιμάσου θα κάνεις αυτά που ξέρεις, δεν θα έχεις άγχος''. Πήγα στο δωμάτιο και άρχισα να σκέφτομαι το παιχνίδι, πήρα τους γονείς μου και τους το είπα, χάρηκαν, ήρθαν και στο γήπεδο. Μόλις πάτησα το γήπεδο είπα ''τι κάνω εδώ εγώ τώρα'', όμως όταν άρχισε το παιχνίδι προσπάθησα για το καλύτερο. Είχα άγχος, όλη η ομάδα όμως μας έφτιαξε, το άγχος βγήκε θετικά, έκανα ένα καλό παιχνίδι θέλω να πιστεύω, έκανα και τη σέντρα στο γκολ. Ισως αν δεν το είχε βάλει ο Μήτρογλου, να μην είχε μείνει αυτή η ενέργεια.
Πόσο σημαντική ήταν για σένα η περυσινή χρονιά στον Ολυμπιακό; Πόσο σε βοήθησε;
Ημασταν πολλά πιτσιρίκια στη δεύτερη ομάδα του Ολυμπιακού πέρυσι και προερχόμασταν πολλοί από διαφορετικές ομάδες. Ηταν καλή χρονιά για όλους μας. Ο κ. Χριστόπουλος με βοήθησε πάρα πολύ και δουλέψαμε πολύ σε κομμάτια που είχαμε μειονεκτήματα, τον ευχαριστώ πολύ γιατί μας βοήθησε πολύ. Θέλω να ευχαριστήσω και τον κ. Μπούτσιο που είχα στη Θήβα, τον κ. Μπένο που με ανέβασε στην πρώτη ομάδα της Θήβας και την οικογένειά μου που με στηρίζει.
Ποιο είναι το καλύτερο στοιχείο που έχεις ως ποδοσφαιριστής και πού θεωρείς ότι χρειάζεσαι δουλειά;
Δεν θέλω να το κρίνω εγώ, αυτά τα κρίνει ο προπονητής. Ακόμη το σώμα μου θέλει διάπλαση, μεγαλώνω ακόμη, εκεί θέλω δουλειά, ψηλά στο σώμα, για να μπορώ να κοντραριστώ σε υψηλό επίπεδο. Το ''όπλο'' μου πιστεύω ότι είναι το αριστερό μου πόδι, το δεξί μου πόδι θέλει δουλειά.
Πώς είναι η ζωή σου στην Αθήνα;
Μένουμε στις εγκαταστάσεις του Ρέντη. Βγαίνουμε δύο φορές την εβδομάδα για περίπου τρεις ώρες. Τι να κάνουμε; (σ.σ.: γέλια). Το ποδόσφαιρο θέλει θυσίες, ειδικά σε αυτή την ηλικία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου